Mä olen Karvis siis Alizarin Bomber Boy ja jotkut kutsuvat mua Karvamadoks ???
507057.jpg

Noh mä oon nyt hetken aikaa täällä uudes mökiss asustellut ja ton Diegon kans meist on tullut ihan hyvii kamui. Se on kyll kiva jätkä ja me väännetään aika usein. Onneks se ei oo hirmu kova otteinen vaikka mä välillä huudankin. Kuulemma parin viikonpääst mennään näyttelyyn tonne eteläänpäin olikohan se Helsinkiin vai minne mut kuitenkin. Että sinne vaan kahteleen minua.

Toi mun nyk. omist. on suunnitellut jotain paitaa minkä se tekis et kaikki tietäis sen olevan mun omistaja. Kiva suunnitelma minkä kuulin sen keksineen oli sellainen mis luki etupuolella Karvamato ja sit oli nuoli alaspäin ??? Kai sen takia et kun se mua olis sylis pitänyt niin nuoli olis osoittanut minuun ??? mut entäs kun mä en olis sylis ??? Ette te keksis mitään Fiksumpaa ja parempaa ideaa... mun mielest se kaipais jotain uusii idiksii. KATIII kerro sä kasvattajan näkemys kun sä mut kuitenkin paremmin tunnet kuin tuo nykyinen ruokkija. Ja kaikki muutkin ideanne julki. Että saadaan komia paita.

Niin ja onse niitä Fanitus juttuikin miettinyt et tekiskö se ihan ihkuomat sivut meille mut ei se viel o keksinyt sivuille nimee... mun mielest Karvis olis sopiva mut sit se väitti et tahtoo nimest sellaisen ettei se lokerois niitä vaan mun käyttöön vaan et ne sopis molemmille karvakorville tai siis kissoille. Kun ei toi Pikkupojatkaan oikein sovi kun Diego on jo tommoinen körmy.

Niin tääl pääsee kivasti ulkoileen ain välil ja toi Diego on siin ihan höperö, se tahtoo päästä ulos jo aikaisin ja sit se päivisin viihtyy siel tunnista moneen. ihan omituinen. Mut tässä tänäään nää ajatukset ja laittakaaa noit ehdotuksiii kun mä en jaksa enää kuunnella sen valituksii.