ONNEA LUMIKISSAN K-PENTUE
Me ollaan nyt puolivuotiaita ! Eli onnea Kissinmittu, Kullanmuru, Kingi ja Kattimatti Toivottaa Komeetta

Ai niin oonhan mä saanut uusia kivoja lahjojakin tässä viimeaikoina. Tossa viimeperjantaina mulle tuli kolme (3) isoa laatikkoa ja kun Isäntäni, Isukki, Omistajani (millä ihmeen nimellä haluukaan itseään kutsuttavan) mutta kuitenkin niin sai koottua mulle kivan tolpan.
203161.jpg

Tämmöinen kiipeily puu mulle sit tuli. Mitäs tykkäätte ??? Onhan tää kivaa et pääsee pois noitten pölypallojen jaloista välillä katseleen maailmaa yläilmoista. Vähän aikaa meni ennenkuin ekan kerran uskalsin alkaa nukkuun tässä pedill mikä täss on. mutt nyt sekin jo on tuttua puuhaa ja saunanlauteet saavat jäädä ainakin harvemmalle.

Niin ja sit tossa viikko tai jotain niin takaperin sain tommoisen juoma-automaatin
203159.jpg

Tiedä sit mitä sen pitäis tehdä mut komeena suihkulähteenä se ainakin tossa on toiminut. ja sinne on kiva noita kuivamuonan papanoita heitellä kuten huomaatte ne tolllei jännästi kasvaa ja hajoaa... Niin ja tällei juhlan kunniaks mut taaaas punnittiin ja vaaka näyttti tällä kertaa 4.5kg hei vähänkö mä oon iso kolli jo. kuinkahan paljon mie painan kun vuoden täytän ??? laitetaanko kilpailu pystyyn ??? oikein arvanneelle palkinto. tai jos ei oikeeta vastausta tule niin lähimmäksi arvanneelle ??? sopiiko??? jos käy niin ei muutakuin kommenttii laittaan ja vastauksii/arvauksii kehiin. Niin ja muistakaa että Tänään on tosiaan JUHLAPÄIVÄ !