Kuka on mennyt heittään hiekat pois mun vessa-astiasta ??? Sen mä vielä ymmärsin että siellä hiekan seassa oli jotain sattumia mitkä haisi ihan kuuselle tai männylle, no puulle kuitenkin. Mutta että nyt se hiekka on kokonaan kadonnut.

221812.jpg

Jos mä tästä oikein kaivan niin voiskohan sieltä pohjalta löytyä vielä hiekkaa ??? mun tuurilla ei tietenkään. Noh mut jos sä oletkin tajunnut et näin komea ja iso kolli vaatii paaljon enemmän kuivamuonaa kuin tähän mennessä, oisitkohan epäilen. Aattelin vaan et josko tää olis mun uus ruoka astia. Tosin mun ruoka on kyllä eripaikassa kuten esimerkiksi sun lautasella ja sit tossa vesipisteen vieressä. Et etköhän sä nyt vaan o tullut hajamieliseks ja unohtanut ostaa mulle hiekkaa ja löit jotain vapon pellettejä korvikkeeks, ei niiin ???

Jaa että tästälähtien ei olis muuta enää tarjolla kuin näitä puunpalasia ? Siis oot Mintulta siis siltä mun siskolta kuullut et näihinkin kissa vois tarpeensa toimittaa. Uskoisko sinua sun on parempi näyttää mistä sä moista olet lukenut. No katos kummaa onhan siellä tosiaan tuollainen juttu.

No eihän tässä muu auta kuin kokeilla jos vaikka näihin tottuis. Mutta mä en lupaa mitään.

221813.jpg