Mistä minä voin tietää ettei tää paperirulla ollut tarkoitettu minua varten. Mistä minä voin tietää ettei paperia saisi repiä, vaikka olet kieltänyt minua niin tekemästä. Mutta ei minulle tartte karjua tai huutaa pelkkä puhekkin riittää, vaikken minä sitä välttämättä uskokkaan. Voit syyttää vain itseäsi että olen sen repinyt, mitäs varten et huomioi minua riittävästi vaan jätät minut tänne yksin pitkäksi aikaa pitäähän minulla jotain tekemistä olla ! Etkös sä vois vähentää työn tekoa ja viettää enenmmän aikaa kanssani ??? Kyllä mullakin saattaa tylsää tulla kun olen nukkunut 4 tuntia ja syönyt 10minuuttia. Mitäs sen jälkeen luulet et tekisin ?? voisin vaikka leikkiä mut miss mun lelut on ??? Vitä nyt vielä että minä muka olen ne hukannut. En minä voi muistaa minne ne kaikki on jääneet leikin jälkeen. Etsä viitsis kerää niitä näkyville niin mä ehkä voisin jättää paperirullat rauhaan, mutta painotus sanalla ehkä. Ja sovitaanko ettet huuda mulle enempää, jookos ???

201162.jpg