Niin tänään tulikin tässä mieleen että täällä oli pari pientä ihmisen alkua alkuviikon vieraanani. Tosin kovaa meteliä sellaiset pitävät ja eivät ne osaa pitää minua hyvänä nätisti vaan kovin kovakouraisilta vaikuttivat. Onneksi isäntäni oli apunani ja antoi minulle tarvitsemani rauhan kun tahdoin. Tosin olihan se mukava kuulla kun muitakin komennettiin eikä aina vaan minua. Pääsin minä taas tänäänkin ulos olihan se mukava kun sai vaihtaa ahtaat seinät vihreään nurmikkoon ja spurttailla välillä menemään.
127548.jpg

Mitähän muuta olen unohtanut tai siis isäntäni sen on unohtanut tänne kirjoittaa. Ainiin voisihan sitä laittaa myös siitä toisesta kissasta kuvan kun tapasimme ulkona tossa menneinä aikoina.

127540.jpg

Ei me vieläkään kovin hyviä kavereita olla mutta ei me tapellakkaan keskenämme. Niin ja tänään isäntä alkoi komentaan minua ettei kuulemma auton alle saisi mennä (???), väitti ettei auton alla tartte olla kuin yksi Katti ja kyllä mä sinne kattelin eikä siellä ketään ollut joten ihmettelin miksen siis minä voisi mennä (???). /Pakko laittaa selvitykseks että tarkoitin katalysaattoria/ nooh tästä se meno taas jatkuu... ainiin tänään se isäntä siivos mun vessan ja kieltämättä ihan mukava että se viitsi sen joskus tehdä. nyt taaas on kiirus nukkumaan tai jos sittenkin leikkis ensin ja söis.