Tänään minut pakotettiin auton kyytiin, sillä minähän en vieläkään ole tottunut kulkemaan auton kyydissä. En tiedä mikä siinä oikein on mutta autolla matkustelu saa minut huutamaan vaikken muuten hirveästikkään auo päätäni. noh kuitenkin matka ei ollut pitkä sillä jo muutaman minuutin jälkeen pääsin ulos. Jotain kovaa ja kummaa oli tassujeni alla, kyllä minä olen sitä joskus nähnyt mutten vähään aikaan, taisi olla asfalttia mitä se oli. Hiemän kun ympärilleni katselin niin pystyin toteamaan että olen ihan vieraassa paikassa, Mutta pianhan tuo selvisi minulle. Omistajani ja Isäntäni kertoi minulle että olin tullut Paloasemalle. Mielenkiintoista siellä oli kaikkea vierasta ja mielenkiintoisia tuoksuja, osa haisi savulle ?? olikohan siellä jotain polteltu. Osa tuoksui hielle tai jollekkin, ei hirveän hygieenistä. Olihan siellä vanhoja koneita jotain pomppuja tai pumppuja.
163424.jpg

Lattiat oli hiukan likasia tiedä sitten kuinka usein noita pestään tai putsataan, tosin voihan se johtua lattiastakin ja sen materiaalista että mun tassuni imi väriä itseensä niistä.

163425.jpg

Kävin minä myös autoissa tai kahdessa. mut ne ei käyneet tai siis että ihan paikoillaan oli ja hissuksiin niin uskalsin. Onkohan musta tulossa maskotti tai jotain ???