Toimikoon tämä Milla Paloniemen loistava sarjakuva osoitteesta www.tassutellen.fi jonka erään keskustelupalstan kautta löysin niin johdantona päivän tapahtumiin.

380452.jpg

Tarina alkaa kylmänä helmikuisena pakkasaamuna tai no siirrrytään hieman eteenpäin, aamu meni ihan normaalisti mitä nyt yritin aamuttuimaan karata ja sillei mut mitään suurempaa ei tapahtunut kuitenkaan. Sitten koitti se iltäpäivä ja joskus 12:30 tai hieman sen jälkeen saapui kuljetuskoppa olohuoneen lattialle joten tästähän voisi päätellä jotain tapahtuvaksi. Joskus noin 13:45 paikallista aikaa ja täkäläisen ajanlasaku järjestelmän mukaan se tyrkkäs mut sinne lodjuun ja laatikon oven säppiin. siel sit oltiin kuin minkki tarhassa tai jotain.

Siitä sitten ruokamajuri ja tarve vastaava joka muuten on yks ja sama tyyppi ja minun omistajakseen itseään tituleeraa laittoi takin päällensä ja otti jotain papereitä mukaan, samankansion se on ottanut mukaan kun on näytelmiin lähetty joten sellaista reisua jälleen odottelin. Tosin ihmettelin kun se ei ollut minua puunannut ja turkkiani kastellut kymmentä kertaa ennen tätä reissua. Noh mistä noista voi tietää. Niiin siitä sitten autoon tai millä nyt nuo täkäläiset sitä nimittävätkään, kuitenkin sellaiseen alkeelliseen saastuttavaan siirtymä välineeseen minut laitettiin ja omistajani siirtyi hallintalaitteiden läheisyyteen. Siitä se matka sitten kohti uusia haasteita alkoi.

Matka ei kestänyt kovinkaan pitkään varmaan jotain 15-20 min ja sitten se härveli pysähtyi. Tuumin että kannattiko tuommoisen matkan takia ees reissata ??? jos ois suosiolla jätetty tämä reissu väliin mikä nyt tuntuu vieläkin paremmalta vaihtoehdolta. Niiin sieltä sitten mentiin yhteen rakennukseen joka vaikutti ihan kivalta. Värit olivat rauhalliset ja muutenkin siedettävän näköinen paikka. Ilmoittautumisen jälkeen minut ja omistajani ohjattiin keltaiseen huoneeseen missä sit hetki ooteltiin että siirtyisimme viereiseen huoneeseen (viksua eikö, pyh ajanhukkaa). No sitten päästtin viereiseen huoneeseen ja mut vihdoin pyydettiin pois häkistä. no EN tietenkään tullut vapaaehtoisesti vieraassa paikassa sieltä pois ja noin 5-10 sekunnin taistelun jälkeen omistajani taidot veivät voiton minusta ja olin poistunut kopastani. sitten Yks setä laittoi piikin mun pakaraan tai oikeestaan takajalkaan ja jonkin ajan päästä mun päässä alkoi tuntuun kummalta. Silmäluomet alkoi painaa tai no eihän ne silmät ees umpeen menneet mut kokonaisuudessaan olo alkoi tuntuun raskaalta. Sit tuli paha olo ja pieni  oksennus ja sit tää filmi katkes.

Seuraavan kerran muistan kun olin takaisin kotona ja makasin vällyjen alla siellähän meikä poika ei kauaa viihtynyt vaan lähdin taaperteleen kohti tuttuja ääniä. matka oli pitkä ja taisin siinä muutamaan kertaan matkan aikana kaatuakkin kun ei noi raajat tahdo totella käskyjä. Noh sit onkin tullut nukuttua ja levättyä vessaankin olin kerran menoss mut en millään muistanut missä se on niin meinasin erehtyä meneen ihan hakosuuntaan mut onneks omistajani siirsi mut lähemmäs vessaan vaikkein ihan sinne asti päässytkään. mut pesuhuoneen lattialle tuli sit pissat. Joskohan omistaja kertois vihdoin mitä mulle on tehty kun pallit on ihan liekeissä ja mun viime aikainen iloni eli serenaadien laulaminen on jäänyt unholaan, tosin toi nukutus vissiin vaikuttaa sit tällei. Kauhu kuvissa unissani näin sellaista unta siellä lekurilla maatessani että multa olis karvanopat tyhjennetty täytteistä pois, tai sit se orava minkä näin unessani on varastanut mun pähkinät ???? voiko noilla unilla olla jotain enne merkkejä tai siis flashbackkejä tapahtuneesta ??? Sit ihankuin oisin sen mun omistajan nähnyt viel maksavan siit mun toimenpiteest, eiks yleensä elinten luovuttajille makseta eikä toiste päin ???