Elikkäs mä otan takaisin haltuuni tän Blogin. Toi mun vanhempi ja vapaakasvatuksen saanut kalkkis asuinkumppani pyrki valtaan tän mut miehän tän nuoruuden innolla pidän omana äänenvapauden lähteenä.

No joo on se ihan söpö flikka mut leikkiä se ei osaa ja hieman arkakin se on. monesti se on yrittänyt huitasta mua tassulla nenukkiin mut ei o viel kovemmin osunut. onneks. No mennääs takasin otsikkoon. Elikkäs mie täss vierailin ulkosalla muutama päivä sitte tai oon mie senkin jälkeen ulkona käynyt mut silloin mä huomasin et tossa läänillä virtaava pienen pieni joki on saanut vettä kuljetettavakseen aikas paljon. senköhän takia mua ei o päästetty ulos niin usein ??? löysin mä sielt parit komeet lätäkötkin miss oli mukava heilutella tassuloita ja roiskia vettä.

221814.jpg
Täss kuvas mä tsiikaan sen veden lorinaa

Eli siis se joki tai mikäsenytikinäonkaan (puro. Juuh juuh yhdellä uulla ei kahdella) niih siis kuitenkin niin se halkoo tätä mun maatani. täss sen yläpuolell menee tämmöinen tien tyyppinen ratkaisi ja täss sen reunalla on mukava moista virtaavaa vettä katsella. Mut nyt mää häippäsen mulle on kuulemma tullut häkki. mihinköhän ne aikoo sen tänne laittaa, jotkut rikollisihmiset kuulemma joutuu häkkiin kun tekevät pahojaan, tarkoittaako tää että mun rangaistus menetelmää ollaan uudistamassa ??? tähän mennessä oon selvinnyt moitteilla tai huudoilla mut jos toi häkki on joku tosi mäihä mesta niin mä en enää leiki niiden kans. Tosin voihan se olla joku kivakin jutska ??? tiätteks te jotain asiast ??? ai niin toll mull ihmisomistaja kaverilla on jotain asiaa oottakaa hetki......


.... Ei mitään kummempaa se vaan halus et mä laittaisin tänne sellaisen pienen loppukevennyksen kuten jossain Mtv3 uutisis on kuulemma. noh täss se tullee.

Mikä seuraavista on polkupyörän osa ???
  1. Masturbo
  2. Itsetyydo
  3. Runko
Nooh tajusitteks ??? ei muuta kun miettimään ja vastaamaan....