Siis mun on nyt pakko tulla kostaan tolle hellyyttävän näköiselle juipille, jonka kanssa ei kyll tulla oikein juttuun mut enköhän mä sitä opi sietään. Niin siis se on tullut tänne ja valloittanut mun reviiriä. Minä olen täällä taaperrellut tähän mennessä jo 13 vuotta siis paaljon pitempään kuin tuo jätkä. Silti se on kuin omistais koko talon, tosin mä taidan sit omistaa talon ympäristön. Siis olen ihan ulko/sisäkissa, viihdyn ihan ulkona kun toiset on töissä tai muuten poissa mut sisällä viihdyn myös. Tosin kesäisin vähän vähemmän.

210831.jpg

Mä oon muutenkin aika hurja friidu. Mä metsästän hiirulaisii mist toll juipill ei o mitään hajuu sill se luulee et noi jotkut lelu hiiret on oikeit tai jotain . Ja sit sill ei oo mitään käyttäytymis tapoja se juoksee sisällä ja kiusaa mua. Se luulee et mun häntä ois joku sen lelu. Mä oon pariin otteeseen tinttassut sitä kuonoon mut ei se millään opi. Jos se kuvittelee mulle pärjäävänsä niin se erehtyy mä oon monet matsit ottanut tossa pihapiiris ja yleensä oon voittajana selviytynyt. Ja kaikki eläinsuojelua aktivistit voi olla hiljaa mä viihdyn ulkona ja kuulemma mua ennen ollut flikka oli sekin kova tapaus sitä pelkäs jopa ihmiset ja silti se oli talonväelle kiltti. Se kuulemma vahti tota poikaa siis ton Diegon isukkii kun se oli vauva niin rappusill rattaiden vieress tai jotain. Niin ja mie en oo kulkukissa mie viihdyn ihan täss lähimaastos ja jos mie oon jo 13vuotta täällä taapertanut niin se osoittaa et me kissat pärjätään. ja se mun edeltäjä oli yli 18 vuotias. Tosin ei tämmöinen elämä kaikille pörröturkeille ja viiksivalluille sovi, Mut mä diggaan !