Minulle on monasti sanottu että olet söpö, komea, kaunis jne jne blaah blaah blaah, kertokaa jotain uutta ! Kyllähän minä tiedän että mulla on geenit kohillaan kun olen seurannut siskoni eli Mintun menestystä näyttelyissä. Ehkäpä pääsen joskus kisaileen Mintun kans. Tarkoitan että olen ylpeä hänen komeasta menestyksestä ja kannustan häntä eteenpäin. Toivon että isäntäni saisi aikaan raahata minut joskus näyttelyyn, olen lukenut että siellä on paljon kissoja. Tosin kuulemma isäntäni toivoisi minun "miehistyvän" hieman enemmän ja hankkivan muhkeutta. Olenhan minä vielä hieman pentumainen, mutta söpö kuin mikä !

Isäntäni on innokkaasti kuvaillut ja mittaillut minua. Kun makoilen suorana niin melkein 80cm on mittaa etutassujen kärjestä takatassujen päähän. Häntä on puolestaan noin 32-33cm pitkä ja painoa on reilut 3kg. niin ja ikää ei ole vielä viittä (5)kuukautta, Tosin parin viikon päästä on.

160451.jpg160452.jpg

Tässä on pari hieman kuvan laadultaan heikkoa kuvaa mutta eiköhän niistä hieman huomaa kuinka olen kasvanut.