Näinkö mulle käy ??? Siis että koko pitkän kesän joudun oleen ihan yksin ilman neitokissa seuraa. Tolla mun kaverilla Diegolla ei oo hätää kun se on käynyt tekeen lääkärin tykönä jonkun Adoption tai jotain. Vai oisko se ollu karstztraatio tai joku ihme sana, no eni way miulle ei oo tehty yhtään mitään ja kesä kun tulee niin olis se mukava viedä joku daami ulos syömään. Nääks kun meillä olis toi ulkoiluhäkki niin voitais sinne mennä *Wink Wink* tai voisin määkin lähtee reffeille johonkin uuteen paikkaan.

615538.jpg
Eikös tämmöinen katse hurmais misut !

Mut kuulemma mulle on jo daamit vissiin katottuna valmiiks et täällä tää meininki muistuttaa jotain intian tasoo vai missä näitä sovittuja liitoja oikein pidetäänkään muodissa ??? Kyll mää olisin valmis ihan itekkin ettiin niitä tai eihän mun niitä tarttis ettiskellä kun nehän juoksis kiljuen mun megeen. Kun mä oon niin magee ! Kuulin tuossa että "Minttu-Diegon-sisko" oli sellaista seuranhaku juttua ihan vakavissaan suunnitellut lehteen laittavansa, niin että pitäiskö mun. Kun se on jo sen Ramses körilään ittelleen pokannut. Muutoin oisin voinut vinkata sille vähän simmua. Tosin se taitaa olla mulle liian vanha kun se on yli KAKS kertaa mun ikänen. Tosin nois näytelmis miss on käyty niin siel on tullut paljonkin ehdotuksii et mun geeneille vois olla kysyntää. Aika pinnallista touhua kun vaan geenien perään ollaan.. Byh sanon minä. Tuli vaan mieleen näin helluntain kunniaks tämmöinen jutska.

Asiasta toiseen Minä ja mun sisko eli "Karvamato ja enkelit" täytetään täydet PUAL vuotta. (siis ½-vuotta) jos ette hokannu. Me ei olla enää pentuja vaan nuoria. Eli kaikki mun SISKOT, Olga, Dada, Kettuli ja Valentina paaljon onnee vaan. Tää oli sit ton Dadan ja sen palvelijan vaatimus et mun täytyy tämmöinen juttu niinkun julkisesti mainita. ;) ja viel se kolmaskin asia. Käytiin ton omistajan kans incatin sivuilla ja siel näytti olevan mun nimi ranginlistoilla. JIPPPII !!!! Hei mie oon kolmas tällä hetkellä. Siistii.(auttaisko toi siin seuranhaku jutuis ??? ) hei pliiis... Nyt nukkuu ja muistakaa KASVAVA poika tarttee paaaljon ruokaa, hellyyttä ja lepoa. ja toki monen monta huiskaa lahjaks ;)