Onhan se mukavaa aiheuttaa hämminkiä noille ihmisolennoille. Tällä viikolla oon jo ehtinyt tekeen monta pientä kepposta. Kerrataanpas hieman !

Ensiksi tajusin et tosta ulko-ovesta pääsee suht helposti ulos kun vääntää vaan kahvasta ! noh enhän mä kauaa saanut vapaudesta nauttia kun toiset juoksivat perässäni ja leikkivät kanssani hippasta, kun en halunnut olla liian ylivoimainen niin annoin niille mahkut parin minuutin päästä ottaa mut kii. Sit ne ilkimykset tosin tajus et ton ovenkahvelin kun kääntää pystyyn ja vaihtaa viel erimoiseen niin loppuu sekin leikki. Omituista porrukkaa kun yritän keksiä jotain aktiviteetteja mihin hekin voivat osallistua.

No sit ne oli laittanut jottain valasevia oksan näköisii jutskii tohon makuuhuoneen linnuntähystys mestalle niin pakkohan mun oli purasta ja eihän se kovin kestävää ollunnakkaa kun se valo on nyt mut sisällä ainakin osaks... Tai siis et jotain muovia tai vastaavaa se oli ja ne meinas saada kauheen hepulin ettei mulle vaan mitään käy, mut samallailla se hampaissa narskahti kun noih kuivamuinat elikkäs raksut. Sain muuten taaas pari isoo pussukkaa lissää niitä jotain "Acanaa" ja "James Wellbeloved" merkkisiä. Tarttee maistella josko toi Hill'ssi sais kilpailijan kun ton Royal Canin oon ihan totaalisesti heivannut pois ruokalistaltani.

Sit tänään kekkasin et yks leikki mist noi "human oidit" tykkää kovasti on toi Piiilonen, vaik en mä ihan sitä ajatellut kun löysin uuden "AH" niin pehmoisen ja mukavan tutumestan, sielt oli sit kiva kuunnella kuinka populaationi huhuilee ja kyselee et mihin kummaan se poika on mennyt jne jne... viel kun ton ovan ois saanut jotenkin säppiin niin siel mie oisin voinut koisii rauhass piiitkän tovin. Sit ne henkilökunnan edustajat hokas et toi ovi on auki ja kurkkas niin siel mie makoilin. Päättivät sit ottaa viel kuvan tähän tarinaan joten ihailkaan sitä ja muistakaa et loppujen lopuks noi ihmis olenot on suht leikkisii poruikoita.

288261.jpg
Mr.Spooky