Elikkäs elikkäs erittäin hyvää uuttavuotta kaikille ! Eiks jee että uusivuosi ja uudet kujeet. Sillävissiin oon aikaa kulunut siit kun viimeks tänne kirjoitin, että tarttee vissiin käydä vähän läpi joulun ja uudenvuoden jutskii...

325671.jpg

Jouluna sain komeita lahjuksia. Isukilta sain sellaiset maitonappi pussukan miss oli kiva pallo mukana ja sit sellaisii minttunappei kans. Elikkäs herkkui sain enempi tai vähempi ja sit varmaan noih juur ennen jouluu tulleet ruuat ja muut jutskat voitaneen laskee kans noihin joulu lahjuksiin. Yks siisti juttu oli noi joulukuusen koristeeet mitä oli kiva tiputella kuusest. Sit mun kavereilt sain kissanmaito pullukan kitos siitä Touholle ja Kääpiölle. Sain mie sit yhen pallukan kans viel lisäks mun kokoelmiin se tuli noilt pikku riiviöltä (parilt pikkuiselt ihmislapselt).

Uusvuoas meni siin aika vilkkaasti. Alkuun mua pelotti ja meninkin piiloon tv-tason alle mist pommit ei mua onnistu nappaan. sit kun uskalsin tulla sielt ja vähän aikaa olin isukin syliss ja se kerto ettei niit pommei tänne sisälle tuu niin uskalsin mennä ikkunaan katseleen niitten värikästä räiskintää. Sitkun niihin tottu niin aika kivoilta ne loppujenlopuks näytti.

Nyt vaan ootellaan sit lunta ja Lahden näyttelyä. Tänä vuonna mut tullaan varmaan useampaan kertaan näkeen näyttelyis niin oon saanut ymmärtää. Joten ei muuta kuin moorjenteleen sit mua näyttelyis ja täälläkin mua tapaillaan toivottavasti useemmin mut se enenmpi riippuu ton kirjoittelijan työkiireistä. Ja muistakaa että huhtikuun alussa joku saa jonkun pienen lahjuksen.