HEI olen Diego !

Olen syntynyt 3.4.2006 Seinäjoella. Kuulun Lumikissan K-Pentueeseen ja olen rodultani Siperiankissa. Omistajani on Kimmo ja hän kirjoittelee tänne minun kuulumisiani ja varmaan välillä hän tahtoo kirjoitella omia ajatuksiaankin. Tämä ensimmäinen on ainakin omistettu kokonaan minulle ja hän on sivu osassa tässä tekstissä.

Mitäs minä olen ehtinyt tähän mennessä tekemään. No ainakin olen kasvanut varmaan painoni lähentelee jo 2200 grammaa. Alkuun kun tulin tänne 26.6.2006 matkani kesti noin kolme tuntia voi olla että enemmänkin kun nukahdin hetkeksi matkalla. Kyllä uuteen kotiin saapuminen on jännittävää, on niin paljon kaikkea uutta haisteltavaa ja ihmeteltävää. Noh kyllähän siihen nopeasti tottuu tämmöinen vikkelä tassuinen kissa kuin minä. Omistajani on ollut hieman ikävä hän on kieltänyt monet mukavat asiat, kuten pöydillä ei saisi kävellä tai omin päin ei saisi juoksennella ulos, eikä paperia saisi repiä tai vastaavaa. Mutta onhan siitä ollut iloakin hän on ostellut minulle kiipeilytelineen missä minun pitäisi raapia kynsiäni ??? ja monia leluja olen saanut ja niillä on mukava leikkiä ellei satu oleen nälkä tai väsyttään. Niin täällä talossa asuu toinenkin kissa sen nimi on Amanda, se on aika äkäinen nainen ja vissiin hieman vanhempi mikäli oikein olen kuullut niin ikää hänellä olisi 12vuotta. Onneksi se on enemmän viihtynyt ulkona, minähän olen aivan sisäkissa mitä nyt joskus pääsen ulkoileen valjaissa.

127476.jpg

Suurimpia intohimoja minulla on pyydystellä kärpäsiä, kiipeillä verkoja ja puita pitkin sekä nukkua. Tietysti olen hulluna myös makkaraan, kinkkuun jäätelöön, jne.. yleensä kaikki ruoka on mieleeni kunhan sitä on tarjolla ja vielä mukavampaa jos pääsee syömään toisen lautaselta tai jos sen saa tarjoiltuna eteensä. Olen ehtinyt myös käymään mökillä siellä oli ihan kivaa hyttysiä ja kärpäsiä oli sekä puita ja seuraa. Näin minä siellä sorsiakin mut ne pirut menivät uimaan ennenkuin pääsin haisteleen (maisteleen) niitä.
127479.jpg

Tässä on nyt muutamia asioita joita olen ehtinyt kokemaan ja minkälainen kisu olen. Yritän saada omistajan kirjoittelemaan tänne asioita tasaisesti, mutta hän on aika laiska tapaus.