407228.jpg

Ei millään tahtois uskoo et tuol ulkona on niin kylmä kun siellä on. Tässä sisällä kun katselee kun tintit käy popsiin rasvaa ja pähkinöitä niin tekis mieli itsekkin sinne mennä. Tosin juurihan mä siellä olin käymässä ja nenänpää meinas paleltua kun lumikin oli niin kylmää. Tässä ikkunalla on mukavaa kun aurinko sattuu paistaan niin aivan tuntuisi jo aurinko lämmittävän. Onkohan se kevät sieltä tuloillaan. ja sit tulee kesä kärpäset ne on mun herkkua, niitä on niin mukava jahdata. Niin ja mulle on luvattu että toi häkin paikka vaihtuu et pääsen suoraan sisältä kulkeen sinne ja takasin niin ei tartte koko ajan ruinata muita kuskaan sinne, vaikka kyllä mä osaisin itsekkin sinne kävellä mut ei ne luota muhun kun sinne mä kuitenkin joudun niin miks mun pitäis sinne ehdon tahdon kävellä ??

Mutt meidänhän pihi puhua pakkasesta eikä ens kesästä :) sattuuhan näitä kun alkaa ajatteleen tulevaisuutta. niin pakkasesta. Enpähän mä nyt enempää muista mitä siitä piti tarinoida. Josko painais pään "tyynyyn" kun tuo aurinkokin tuolta alkaa paistaan....

359129.jpg

Hmmm... josko sitä unissa pääsis sinne kesään... jatketaaan tästä sit ens kerralla...