Tässähän voisi kertoa kaksikin juttua toisesta vaan ei ole kuvaa joten ihan pikaseen vaan kerron. Isäntäni minut sitten taas otti ja pesi. Noh ainakin puhdasta tuli ja väitti se huomanneensa että mun hännässäni olis jotain rasva juttua tyvipäässä ??? noh nyt olen taas pehmeä ja puhdas kuin pulmunen vai kuinka sitä sanotaan... sitten tähän pieneen toiseen mikä tässä taisi olla toissa viikolla peräti kun tapahtui eli ikkunoiden pesu. mielelläni minä olisin auttanut mutta kun jollain koneella sitä alkoivat tekeen niin tuumasin että parempi kai minun mennä hieman sivummalle. En ole oikein sinut noiden "kovaa" ääntä pitävien vehkeitten suhteen. noh parempi kai edes jotain hieman aristella kuin olla tyhmän rohkea ??

134589.jpg

Kyllähän mä sitä konetta hieman uskalsin tutkia ja olisihan tuossa ollut tuo vesivati mut en o varma olisko siellä ollut jotain pesuainetta kun noin vähän sitä näyttäisi olevan. Nääks kun minun vatini on melki piripinnassa ja siellä uiskentelee kumiankka joka kuulemma näyttää joltain Scary Movie tyypiltä ??? Mutta niistä ikkunoista jos takaisin aiheeseen palattaisiin. niin tulihan niistä puhtaita että kivasti näkee pihalle.

JA IHAN OHI ASIAN : kuvaa ei nyt siitä valitettavasti ole teille tarjota mutta tää tarina on tosi ja tapahtui tänään. Tänne tuli pari tyyppiä joita en ole ennen nähnyt ja niillä oli sellainen koira mukana pentuhan sekin vielä taisi olla ja rotu joku Doberman tai vastaava... niin ne viihtyivät tuolla ulkona ja mä sain latailla akkuja ihan nukkumalla. noh tulivat ne sisälle sit jossain vaiheessa ja koirahan ei minua tahtonut huomata ollenkaan no kyllähän mä sitä yritin lähestyä ja seurata mitä kummaa se tekee mun talossa. noh kun nyt sitten huomasi minut niin sehän alkoi pelkään minua ??? ihan totta se oli ainakin kymmenen kertaa mun kokonen, noh huomattavasti isompi kuitenkin. tai ainakin korkeampi. noh se siis pelkäs minua ja meni emäntänsä syliin turvaan, katselin siinä sit et onpa iso sylikoira... uskotteko että olin aika huvittunut tilanteesta. noh tässä tällä kertaa ja seuraavaks matkataan kiinaan. uskokaa vaan